REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH
ORGANIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Z SIEDZIBĄ W MIKOŁOWIE


KRS: 0001029984, NIP: 6351865556, REGON: 524987578



§ 1 Warunki uczestnictwa w Szkoleniu
 

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady przystąpienia oraz uczestnictwa w Szkoleniach organizowanych przez Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa w Szkoleniu znajdują się na stronie internetowej Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: https://www.ckk.org.pl/
  3. Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, (dalej zwaną Spółką CKK) organizuje, a Klient dobrowolnie przystępuje do uczestnictwa w szkoleniu w formie samokształcenia kierowanego.
  4. Uczestnictwo w szkoleniu ma charakter dobrowolny, warunkiem przystąpienia do szkolenia jest zawarcie umowy w formie ustnej podczas rozmowy telefonicznej z umocowanym konsultantem Spółki CKK.
  5. Współpraca ze Spółką odbywa się na podstawie zawartej uprzednio umowy ustnej, zawieranej na podstawie zgodnych oświadczeń woli, po uprzednim zapoznaniu się Klienta z wszystkimi istotnymi warunkami współpracy, zgodnie z brzmieniem art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego, w sprawie zawierania umów w trybie ofertowym. Konsultant Spółki CKK podczas rozmowy telefonicznej przedstawia ofertę handlową a także doprecyzowuje szczegóły, jeżeli klient wyrazi na to zgodę oraz chęć nawiązania współpracy.
  6. Oświadczenie woli Klienta o chęci nawiązaniu współpracy ze Spółką CKK zawsze ma charakter wyraźny, Spółka CKK nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy na podstawie dorozumianego oświadczenia woli Klienta.
  7. Umowy zawierane przez Spółkę CKK nie maja charakteru długofalowego, co wyklucza możliwość zawarcia umowy o charakterze cyklicznym i ramowym.
  8. Każde szkolenie realizowane jest na podstawie odrębnej umowy.
  9. W ramach realizacji szkolenia Spółka CKK udostępnia Klientowi odpowiednie Materiały Szkoleniowe w skład których wchodzą: materiały dydaktyczne zawarte na płycie CD, test egzaminacyjny weryfikujący wiedzę uczestnika szkolenia, Regulamin Uczestnictwa W Szkoleniu.
  10. Materiały Szkoleniowe zostają przekazane Klientowi przesyłką kurierską „za pobraniem”, co stanowi ukłon w stronę Klienta, umożliwiając weryfikację zamówienia oraz prawo do ewentualnego i natychmiastowego odstąpienia od umowy poprzez odmówienie odebrania i opłacenia przesyłki.
  11. Koperta nadawana do Kontrahenta, o której mowa w ust. 10 Regulaminu zawiera szczegółową informację w postaci etykiety, co do zawartości przesyłki. Powyższa praktyka pozwala zminimalizować ryzyko ewentualnych niezgodności, a także ma na celu kompleksową informację Klienta.
  12. Materiały Szkoleniowe mogą zostać udostępnione elektronicznie, poprzez pocztę e-mail, na wyraźne żądanie oraz za zgodą Klienta.
  13. W ramach realizacji ustnej umowy zawartej pomiędzy Spółką CKK a Klientem wystawiana jest faktura VAT, dołączana do przesyłki z Materiałami Szkoleniowymi. Przesyłka opłacana jest „za pobraniem” do rąk kuriera.
  14. Faktura VAT może zostać udostępniona elektronicznie, poprzez pocztę e-mail, na wyraźne żądanie oraz za zgodą Klienta.
  15. W celu uzyskania Zaświadczenia o ukończeniu Szkolenia Uczestnik Szkolenia zobowiązany jest do:
    1. wypełnienia otrzymanego testu egzaminacyjnego oraz złożenia na nim własnoręcznego podpisu.
    2. ww. wypełniony test egzaminacyjny należy przesłać w oryginale na adres Spółki CKK. Test powinien zostać wysłany w terminie 3 miesięcy od dnia wystawienia faktury będącej elementem Materiałów Szkoleniowych.
  16. W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu Spółka w ciągu 14 dni wystawi Zaświadczenie o odbyciu szkolenia oraz prześle ww. Zaświadczenie przesyłką poleconą na adres wskazany przez Klienta. Wystawienie i przesłanie Zaświadczenia na adres Uczestnika Szkolenia obywa się bez naliczania dodatkowych opłat.
  17. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu Spółka CKK listownie powiadamia o tym fakcie Klienta, jednocześnie wyznaczając dodatkowy termin powtórnego wypełnienia testu.
  18. Ponowne przestąpienie do egzaminu wolne jest od jakichkolwiek opłat, jeżeli przesyłka zawierająca egzemplarz testu egzaminacyjnego po poprawie została nadana z zachowaniem trzy miesięcznego terminu liczonego od dnia wystawienia faktury VAT, o której mowa w ust. 13 Regulaminu.
  19. Reklamacje związane ze świadczeniem usług szkoleniowych przez Spółkę CKK, Klient może składać w formie mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  20. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, wynikających z faktu zawarcia umowy ze Spółką CKK, przyjmuje się, że umowa została zawarta w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej lub działalnością publiczną Klienta w związku z czym do umów zawartych ze Spółką nie znajduje zastosowania Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287), w szczególności możliwość odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa.
  21. Spółka nie dopuszcza możliwości odstąpienia od umowy zawartej w lokalu Przedsiębiorstwa.
  22. Klient Spółki CKK, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy w trybie przewidzianym przepisie art. 27 Ustawy Prawa Konsumenta (Dz. U. 2020.287 t.j.), z uwagi na fakt, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentowi w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego. Krąg podmiotowy Klientów CKK ogranicza się do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, a usługi świadczone przez Spółkę CKK na rzecz Klienta mają zawsze charakter związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
  23. W razie uszkodzenia Materiałów Szkoleniowych, Klient powinien poinformować za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie o tym fakcie Spółkę CKK. Spółka bez zbędnej zwłoki prześle Klientowi nowe elementy Materiałów Szkoleniowych.
  24. W przypadku wystąpienie jakichkolwiek wątpliwości i niejasności związanych z zawarciem i realizacją umowy zawartej ze Spółką CKK, Klient może zwrócić się do Spółki telefonicznie pod numer: 32 / 479 50 30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., celem wyjaśnienia wszelkich niejasności.
  25. Rozpoczęcie korzystania z którejkolwiek z usług szkoleniowych opisanych w niniejszym Regulaminie oznacza zapoznanie się przez Klienta z warunkami niniejszego Regulaminu bez konieczności sporządzania odrębnej umowy.


§ 2 Słownik
 

Niniejsze wyrażenia użyte w Regulaminie rozumie się następująco:

  1. Spółka – Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001029984, NIP: 6351865556, REGON: 524987578, kapitał zakładowy 5.000,00 zł;
  2. Klient – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną;
  3. Uczestnik Szkolenia – podmiot prowadzący działalność gospodarczą albo jednostki publiczne lub jednostki samorządu terytorialnego;
  4. Materiały Szkoleniowe – materiały szkoleniowe o tematyce: bezpieczeństwo i higiena pracy, w skład których wchodzą: płyta CD wraz z kursem, test egzaminacyjny, dane do kontaktu ze specjalistami w zakresie objętym szkoleniem oraz faktura VAT.


§ 3 Ochrona danych osobowych
 

  1. Spółka CKK nie prowadzi wewnętrznych baz danych osobowych Klientów, a wszelkie informacje, dane osobowe i kontaktowe pozyskuje jedynie z ogólnodostępnych źródeł takich jak publiczne rejestry w sposób zgodny z przepisami prawa, a także w zgodzie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  2. Spółka CKK nie udostępnia danych osobowych i kontaktowych podmiotom trzecim.
  3. Spółka CKK wykorzystuje dane osobowe Klienta tylko i wyłącznie:
    1. w celu zawarcia ustnej umowy, a następnie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy;
    2. w celu odbycia rozmowy o charakterze marketingowym


§4 Postanowienia końcowe
 

  1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  2. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników Szkoleń organizowanych przez Spółkę CKK.
  3. Uczestnik/Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed przystąpieniem do Szkolenia.
  4. Szkolenia oraz Materiały Szkoleniowe objęte są ochroną wynikającą z przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006 nr 90, poz. 631 t.j. z późn. zm.).
  5. Uczestnik nie jest uprawniony do kopiowania, zwielokrotniania, rozpowszechniania lub do wykorzystywania w inny sposób Materiałów Szkoleniowych pozyskanych w związku z realizacją umowy zawartej ze Spółką CKK, chyba że jego działanie mieścić się będzie w granicach dozwolonych przez prawo.