REGULAMIN UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH
ORGANIZOWANYCH PRZEZ CENTRUM KSZTAŁCENIA KADR
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Z SIEDZIBĄ W MIKOŁOWIE
KRS: 0001029984, NIP: 6351865556, REGON: 524987578
§ 1 Warunki uczestnictwa w Szkoleniu
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady przystąpienia oraz uczestnictwa w Szkoleniach organizowanych przez Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Szczegółowe informacje dotyczące uczestnictwa w Szkoleniu znajdują się na stronie internetowej Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: https://www.ckk.org.pl/
- Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, (dalej zwaną Spółką CKK) organizuje, a Klient dobrowolnie przystępuje do uczestnictwa w szkoleniu w formie samokształcenia kierowanego.
- Uczestnictwo w szkoleniu ma charakter dobrowolny, warunkiem przystąpienia do szkolenia jest zawarcie umowy w formie ustnej podczas rozmowy telefonicznej z umocowanym konsultantem Spółki CKK.
- Współpraca ze Spółką odbywa się na podstawie zawartej uprzednio umowy ustnej, zawieranej na podstawie zgodnych oświadczeń woli, po uprzednim zapoznaniu się Klienta z wszystkimi istotnymi warunkami współpracy, zgodnie z brzmieniem art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego, w sprawie zawierania umów w trybie ofertowym. Konsultant Spółki CKK podczas rozmowy telefonicznej przedstawia ofertę handlową a także doprecyzowuje szczegóły, jeżeli klient wyrazi na to zgodę oraz chęć nawiązania współpracy.
- Oświadczenie woli Klienta o chęci nawiązaniu współpracy ze Spółką CKK zawsze ma charakter wyraźny, Spółka CKK nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy na podstawie dorozumianego oświadczenia woli Klienta.
- Umowy zawierane przez Spółkę CKK nie maja charakteru długofalowego, co wyklucza możliwość zawarcia umowy o charakterze cyklicznym i ramowym.
- Każde szkolenie realizowane jest na podstawie odrębnej umowy.
- W ramach realizacji szkolenia Spółka CKK udostępnia Klientowi odpowiednie Materiały Szkoleniowe w skład których wchodzą: materiały dydaktyczne zawarte na płycie CD, test egzaminacyjny weryfikujący wiedzę uczestnika szkolenia, Regulamin Uczestnictwa W Szkoleniu.
- Materiały Szkoleniowe zostają przekazane Klientowi przesyłką kurierską „za pobraniem”, co stanowi ukłon w stronę Klienta, umożliwiając weryfikację zamówienia oraz prawo do ewentualnego i natychmiastowego odstąpienia od umowy poprzez odmówienie odebrania i opłacenia przesyłki.
- Koperta nadawana do Kontrahenta, o której mowa w ust. 10 Regulaminu zawiera szczegółową informację w postaci etykiety, co do zawartości przesyłki. Powyższa praktyka pozwala zminimalizować ryzyko ewentualnych niezgodności, a także ma na celu kompleksową informację Klienta.
- Materiały Szkoleniowe mogą zostać udostępnione elektronicznie, poprzez pocztę e-mail, na wyraźne żądanie oraz za zgodą Klienta.
- W ramach realizacji ustnej umowy zawartej pomiędzy Spółką CKK a Klientem wystawiana jest faktura VAT, dołączana do przesyłki z Materiałami Szkoleniowymi. Przesyłka opłacana jest „za pobraniem” do rąk kuriera.
- Faktura VAT może zostać udostępniona elektronicznie, poprzez pocztę e-mail, na wyraźne żądanie oraz za zgodą Klienta.
- W celu uzyskania Zaświadczenia o ukończeniu Szkolenia Uczestnik Szkolenia zobowiązany jest do:
- wypełnienia otrzymanego testu egzaminacyjnego oraz złożenia na nim własnoręcznego podpisu.
- ww. wypełniony test egzaminacyjny należy przesłać w oryginale na adres Spółki CKK. Test powinien zostać wysłany w terminie 3 miesięcy od dnia wystawienia faktury będącej elementem Materiałów Szkoleniowych.
- W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu Spółka w ciągu 14 dni wystawi Zaświadczenie o odbyciu szkolenia oraz prześle ww. Zaświadczenie przesyłką poleconą na adres wskazany przez Klienta. Wystawienie i przesłanie Zaświadczenia na adres Uczestnika Szkolenia obywa się bez naliczania dodatkowych opłat.
- W przypadku negatywnego wyniku egzaminu Spółka CKK listownie powiadamia o tym fakcie Klienta, jednocześnie wyznaczając dodatkowy termin powtórnego wypełnienia testu.
- Ponowne przestąpienie do egzaminu wolne jest od jakichkolwiek opłat, jeżeli przesyłka zawierająca egzemplarz testu egzaminacyjnego po poprawie została nadana z zachowaniem trzy miesięcznego terminu liczonego od dnia wystawienia faktury VAT, o której mowa w ust. 13 Regulaminu.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usług szkoleniowych przez Spółkę CKK, Klient może składać w formie mailowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . - W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, wynikających z faktu zawarcia umowy ze Spółką CKK, przyjmuje się, że umowa została zawarta w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej lub działalnością publiczną Klienta w związku z czym do umów zawartych ze Spółką nie znajduje zastosowania Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287), w szczególności możliwość odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa.
- Spółka nie dopuszcza możliwości odstąpienia od umowy zawartej w lokalu Przedsiębiorstwa.
- Klient Spółki CKK, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy w trybie przewidzianym przepisie art. 27 Ustawy Prawa Konsumenta (Dz. U. 2020.287 t.j.), z uwagi na fakt, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentowi w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego. Krąg podmiotowy Klientów CKK ogranicza się do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, a usługi świadczone przez Spółkę CKK na rzecz Klienta mają zawsze charakter związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
- W razie uszkodzenia Materiałów Szkoleniowych, Klient powinien poinformować za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie o tym fakcie Spółkę CKK. Spółka bez zbędnej zwłoki prześle Klientowi nowe elementy Materiałów Szkoleniowych.
- W przypadku wystąpienie jakichkolwiek wątpliwości i niejasności związanych z zawarciem i realizacją umowy zawartej ze Spółką CKK, Klient może zwrócić się do Spółki telefonicznie pod numer: 32 / 479 50 30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , celem wyjaśnienia wszelkich niejasności. - Rozpoczęcie korzystania z którejkolwiek z usług szkoleniowych opisanych w niniejszym Regulaminie oznacza zapoznanie się przez Klienta z warunkami niniejszego Regulaminu bez konieczności sporządzania odrębnej umowy.
§ 2 Słownik
Niniejsze wyrażenia użyte w Regulaminie rozumie się następująco:
- Spółka – Centrum Kształcenia Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001029984, NIP: 6351865556, REGON: 524987578, kapitał zakładowy 5.000,00 zł;
- Klient – osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną;
- Uczestnik Szkolenia – podmiot prowadzący działalność gospodarczą albo jednostki publiczne lub jednostki samorządu terytorialnego;
- Materiały Szkoleniowe – materiały szkoleniowe o tematyce: bezpieczeństwo i higiena pracy, w skład których wchodzą: płyta CD wraz z kursem, test egzaminacyjny, dane do kontaktu ze specjalistami w zakresie objętym szkoleniem oraz faktura VAT.
§ 3 Ochrona danych osobowych
- Spółka CKK nie prowadzi wewnętrznych baz danych osobowych Klientów, a wszelkie informacje, dane osobowe i kontaktowe pozyskuje jedynie z ogólnodostępnych źródeł takich jak publiczne rejestry w sposób zgodny z przepisami prawa, a także w zgodzie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
- Spółka CKK nie udostępnia danych osobowych i kontaktowych podmiotom trzecim.
- Spółka CKK wykorzystuje dane osobowe Klienta tylko i wyłącznie:
- w celu zawarcia ustnej umowy, a następnie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy;
- w celu odbycia rozmowy o charakterze marketingowym
§4 Postanowienia końcowe
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu i obowiązują wszystkich Uczestników Szkoleń organizowanych przez Spółkę CKK.
- Uczestnik/Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed przystąpieniem do Szkolenia.
- Szkolenia oraz Materiały Szkoleniowe objęte są ochroną wynikającą z przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006 nr 90, poz. 631 t.j. z późn. zm.).
- Uczestnik nie jest uprawniony do kopiowania, zwielokrotniania, rozpowszechniania lub do wykorzystywania w inny sposób Materiałów Szkoleniowych pozyskanych w związku z realizacją umowy zawartej ze Spółką CKK, chyba że jego działanie mieścić się będzie w granicach dozwolonych przez prawo.